Website optimalisatie

Het begint allemaal bij je website. De thuisbasis voor alles waar je organisatie voor staat. Hier geef je een eerste indruk, wekt je interesses, heb je contact, creëer je vertrouwen en bouw je een band op met je bezoeker.

 
 

customer Journey

Een bekend begrip in de marketing wereld. Het staat voor de weg die jou bezoeker aflegt tijdens het boeken van een reservering, bestellen van een product of het vinden van informatie. Welke stappen onderneemt zo een bezoeker allemaal en zijn deze wel zo efficient ingericht? Samen bekijken we de Customer Journey en optimaliseren wij deze om conversie te verhogen en je bezoekers langer op je website te houden.


SEO Optimalisatie

Iedereen wilt hoog uitkomen op de Google zoekresultaten en dat is niet niet altijd even makkelijk. Er komt heel wat bij kijken om je website Search Engine Optimaliseert te maken. Het begint allemaal met de vraag, hoe wil jij gevonden worden?

Ik neem graag je website onder handen door alle hedendaagse optimalisatie technieken toe te passen om je website hoger in de zoeklijsten te zetten.


Landingpage Optimalisatie

Niets is zo erg als iemand die net op je website is geland maar meteen weg klikt. Dit gedrag zorgt ook voor een negatief resultaat bij Google. De bovenstaande twee stappen dragen al bij aan optimalisatie van de website maar het is belangrijk dat het verhaal dat vertelt wordt en de verwachtingen die jij hebt van je website, ook aansluit op de verwachtingen van je bezoeker. Daarom richten wij landingspagina’s in. Deze pagina’s zijn precies ingericht op de populaire zoekresultaten van je bezoekers en sluiten sneller aan op de behoeftes.


Customer Bahaviour Rapport

Je hebt je best gedaan om een top website online te zetten maar toch levert je website niet echt op wat je ervan verwacht. Dat is natuurlijk niet leuk maar hoe komt dat precies? Vragen die hierbij interessant zijn en waar ik antwoord op kan geven zijn:

  • Wat doen je bezoekers zodra ze op je website landen?

  • Op welke pagina blijven ze lang kijken

  • Op welke pagina’s klikken ze altijd weg?

  • Wie is mijn doelgroep precies?

  • Welk apparaat wordt het meest gebruikt op mijn site?

  • Wat is de snelheid waarin je pagina’s laden?